Re: emulator drukarki HP dla softu spod dosa w Win

Autor: BartekK <sibi_at_sibi.cfu.com.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 18:57:37 MET DST

> Jeżeli jakaś drukarka ma możliwość pracy w trybie PCL (nie ważny
numer
> 3, 4, 5 ) to zrobić przekierowanie drukarki sieciowej na LPT1 i tyle.
> Spotkałem drukarki, które mają różne sterowniki np. PCL oraz GDI.

ale co pomoze pcl, gdy soft obslugujacy druk jest wbudowany w dosowy
program bezposrednio pod HP610 ?

wolalbym jakies rozwiazanie uniwersalno-softowe, bo gdzieniegdzie np
stoi jakis Lexmark atrament, a za pol roku to niewiadomo co bedzie
gdzie uzywane, a takto byloby juz z glowy...

--
Bartlomiej Kuzniewski    tel +48 696 455098
sibi@sibi.cfu.com.pl    GG# 23319