Re: Jasne pola na wydruku w drukarce laserowej kxp6500.

Autor: andy_k <ak_at_antyspamowy.org>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 14:20:36 MET DST

>W moim panasonicu właśnie to ostrze szlag trafił po 4k stron. Czyściłem
>je, pomaga na następne 200. Dałem sobie z nią spokój.

Czy mozesz rozszyfrowac co to za ostrze? Czy to te dwie plastikowe miekkie
listewki ze szpara pomiedzy nimi zbierajace toner?

>A ja mam inną koncepcję choć fachowiec ze mnie żaden. U mnie wysiadło
>ostrze czyszczące. Obraz był w niektórych miejscach częściowo powtórzony

A ktore to ostrze?

>przy następnym obrocie bębna. I w tych miejscach, w których odbijany był
>obraz z poprzedniego obrotu występowało kiepskie zaczernienie - może
>bęben jest niewłaściwie ładowany (też poprzez corona wire) gdy nie jest
>dobrze oczyszczony?

Wlasnie te biale plamy stanowia najpowazniejszy problem. Ktos mi zasugerowal,
ze to od zdarcia bardzo delikatnej powloki teflonowej (pod ktora jest warstwa
swiatloczula) podczas zbyt intensywnego czyszczenia bebna. Niewykluczone.
Mozna kupic na aukcjach sam beben bez kol zebatych za 155 zl, niestety zebatki
trzebaby wowczas odrywac od starego bebna i przyklejac klejem do nowego,
Taniej (jesli nie brac pod uwage kosztow wysylki) mozna kupic cale uzywane
drukarki 6300 lub 6500, ale pewnie beben w nich jest w podobnym stanie co u
mnie (przy zalozeniu, ze te biale plamy to wina bebna)... :(

Toner zawsze stosowalem oryginalny, a przynajmniej na taki wygladal: KX-P459.

a.