Abit BE-6 (wiem, ale - przyczyna...?)

Autor: Gucek <gucek_at_interia.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 12:03:05 MET DST

Witam.
Temat kondensatorów w Abicie BE-6 jest wałkowany i powraca często. Jednak
naprawdę nigdzie nie znalazłem dokładnego wytłumaczenia przyczyny tych padów
(oprócz "błąd konstrukcyjny"). Na czym polega ten błąd - czy kondziorki mają
mieć większą pojemność, napięcia, wytrzymałość na temperature? Googlując
znalazłem nawet (na TEJ właśnie newsgrupie) informację że winny jest _jeden_
kondensator.Ja mam dwie takie płyty a jedna z nik "uwypukliła się" po
włożeniu na jakieś 15 godzin PIII450 bez wiatraka, ale z dosyć solidnym
radiatorem...

Tak więc poprosiłbym o _tylko_ konkretne odpowiedzi - kto wymienił
kondziorki tak, żeby tego już nie powtarzać i NA JAKIE, ok? (i czy
koniecznie wszystkie?) :)

Pozdrawiam bardzo.
Jacek Bogucki