Re: HDD: "Discs/Heads=2/3" - a gdzie 4-ta glowica?

Autor: Konrad Kwiatkowski <keyvis_at_friko2.onet.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 12:01:17 MET DST

"0x" <0x@NIESMIECcie.gazeta.pl> wrote in message

> I co? Chciales zhakowac ustawienia firmware zeby miec dodtkowe GB?
>
> ;-)

Ja akurat nie - wystarcza mi spokojnie tyle co mam - ale z pewnoscia
znalezli by sie amatorzy dodatkowych GB w nizszej cenie ;-) W koncu czego
niektorzy nie robia dla paru MHz wiecej procka czy grafiki... a tu 20GB by
bylo do upolowania :-) Chocby dla zasady... ze jak sie da - to czemu nie
miec :-)

Pozdrawiam,
Konrad