Re: Log Z-640 vs. Cre Ins. 6700 !?!

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 11:56:57 MET DST

LAB <labit napisał(a):
> a propos samego pudelka :> te w media sa tekturowe
!!!! też mam te głośniki z MM. I też mnie zastanawiało dlaczego są w
szarym kartonie. Hehe, przy cenie nawet była kartka "prosto z tira"
hehe. Kilka pytań do sprzedawcy dlaczego karton jest taki szary zamiast
kolorowego jak ma reszta creativów to sam chyba nie wiedział albo grał
głupiego, bo się gubił w odpowiedziach. Myślałem, że to podróbki bo nie
było tych głośników w ulotkach creativa ani na ich stronie internetowej.
  Po prostu wyprzedaż kolekcji jesiennej 2003 ;) Wtedy tak były pakowane.
Jeśli już się zdecydujesz na ich zakup to nie bierz kartonu który ma
pozrywane/porozcinane oryginalne taśmy klejące z charakterystycznym
napisem Creative. Gdy ja kupowałem to było kilka rozpakowanych kartonów
zaklejonych już taśmami MM. W kasie miłe dziewczę wyraziło chęć otwarcia
kartonu i sprawdzenia czy niczego w środku nie brakuje. Ponieważ taśmy
były oryginalne zaprotestowałem. Postraszyła mnie ochroniarzem, ale w
końcu ustąpiła. Pewnie tak robią z powodu tych rozpakowanych kartonów,
które są już rozszabrowane. Miałem w kartonie jeden stojak zapasowy
więcej i pewnie personel zaczął sobie te stojaki wyciągać dla siebie.