radeon9550 i aperture size

Autor: JOJOGUB <jojogub_at_wp.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 09:56:03 MET DST

Witam,
Wystawiałem post po tytułem "sapphire9550 i totalne krzaki" , troche
cytatu:

Zaczne od sprzetu -zasilacz 250W codegen....., msi
kt4av,A2000,sapphire9550(wczesniej i teraz gf2mx),i reszta ...
Chcialem wrzucic 9550, odinstalowalem stery od gf2 w dodaj/usun , wstawiam
9550,wlalacza sie xp i z plyty instaluje stery catlist4.6 niby sie
zainstalowaly , restart i zaczely sie krzaki .
bledy na wszystkich partycjach, a poza tym jakies straty w rejestrze , itp.
 i nie daje sie zalogowac do systemu.[cut]

Do uruchomienia się normalnie systemu trzeba było zmienić aperture size na
32MB (wcześniej miałem
128 ,ale i 256 i 64 nic nie dawało),
Czy ktoś sie spotkał z czymś takim lub wie o co chodzi ?(przegladałem
archiwa grup i jeśli chodzi o tą opcję
to ludzie się co najwyżej kłócili z jaką wielkościa im lepiej działa
grafika :) , a nie żeby od jakiegoś poziomu w ogóle zaczynała działać)
Czy może być z tym (czyli potrzebną wielkościa aperture size) związana
kwestia zasilania , bo w widoczny sposób spada napięcie 3,3V szczególnie w
3D do 3,10-3,12V?

TIA
JOJO