Re: Abit NF7 2.0 - małe pytanko

Autor: michu <michu1982_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 01:56:27 MET DST

"Meetom" <meetom@cut-this.irc.pl> wklepal

> Jeśli BIOS *zawyża* temperature, to tymbardziej musi spaść. Przy
> założeniu, że obie płyty odczytują tak samo miałem na Abicice
kilkanaście
> stopni mniej. Jeśli dodatkowo zawyża to może nawet będize 20'C mniej..

Dla jasnosci: Zawyza znaczy, że wskazuje wiecej niż jest naprawde :)
A jesli po zmianie na abita miales mniejsza temp niz na gigabyte ta sa 3
możliwosci:
1. gigabyte zawyzal jeszcze bardziej
2. Na gigabycie miales kijowo zalozony radiator a na abicie lepiej
3. Proc na gigabyte chodzil na wyższym napieciu lub z wyższa
czestotliwoscia

Dalej twierdze, że przy tych samych ustawiniach napięcia i czestotliwosci
proc bedzie mial taka sama temperature, ewentualnie male roznice moga byc
spowodowane tym, że na jednej plycie sa jakieś grzejace sie mocno elementy
bliżej proca niz na drugiej, bądź tez odwroceniem socketa o 90 stopni
michu