Re: Abit NF7 2.0 - małe pytanko

Autor: Witiia <witiia_kasuj_co_trzeba_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 07:33:41 MET DST

Meetom wrote:

> Mam zamiar przesiąść się z Gigabyte (GA-7VT600-L) na Abita (NF7 rev 2),
> ale mam parę pytań (najlepiej do posiadaczy tej drugiej):

polecam, sam używam NF7 2.0 :)

> Po pierwsze: Czy nie ma żadnych problemów z hibernacją i wstrzymywaniem
> gotowości (suspend ramu)?

nie

> Po drugie: Czy jest możliwość odpalenia kompa z klawiatury? (W moim GB
> sobie zrobiłem odpalanie kompa jak nacisne "M" na klawiaturze i nie muszę
> się schylać do budy - takie małe uproszczenie.. :)

nie próbowałem, ale chyba nie powinno być

> Po trzecie: Jakie są na niej temperatury procka? W sensie czy przy takim
> samym zestawie (zmieniając tylko płytę) mogę liczyć na spadek temperatury?

a co ma wspólnego temperatura procesora z płytą główną???

> Obecnie mam Durnia 1600@166x11

ja kręciłem Bartka 2500+ na fsb200 i było całkiem spoko

> To chyba tyle. Jesli ktoś ma jakieś ciekawe (pikantne ;)) szczegóły na
> temat tego Abita to chętnie posłucham.. :)

Używam od miesiąca. Jak do tej pory, jest to najlepsza płyta główna ze
wszystkich jakie do tej pory miałem.

--
Witiia