Problem z napędami po wymianie płyty Gł.

Autor: Jonek27 <MROP_at_interia.pl>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 20:00:33 MET DST

Witam miałem awarie płyty głównej po zatamowaniu nowej Asus A7V600-X
wszystko działa niby ok..Ale jak mam w napędzie zworki ustawioną na Master a
w nagrywarce na slave to napęd czyta wszystkie płyty a nagrywarka tylko
oryginalne a jak przełożę odwrotnie w nagrywarce Master a w napędzie Slave
to nagrywara wszystko a napęd niektóre. Pomocy, co to może być

Gg 1604868