Re: Jak złamać hasło do WIN XP??

Autor: Scottos <marmar_at_astercity.net>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 19:58:00 MET DST

Użytkownik "Ilawanet" <ilawanet@vp.pl> napisał w wiadomości
news:chi7so$gib$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Zapomniałem hasła do WIN XP - czy da się w jakiś > > prosty sposób wejść
do
> systemu bez hasła??

Nie

> Ewentualnie w nieprosty sposób

Tak. Zapomniałem nazwy programiku (ale był w którymś Enterze, Chipie czy
PCcoś-tam - zapomniałem ale na pewno po kwietniu), a robi on dość fajną
rzecz. Otóż tworzy dyskietkę z której bootujesz kompa. Potem programik ten
kasuje hasło Admina. Wtredy możesz wejść jako admin bez hasła i robić co
chcesz. Działa tylko lokalnie (jak masz sieć to zapomnij).
A dodatkowo: czy zapomniałeś hasła admina czy swojego konta? Jeśli masz swój
login (np: zapominalski) no WinXP i tak powinien mieć konto Administrator
(mimo że nie prosiłeś) i raczej nie ma hasła. Tylko zapomniałem jak wejść na
to konto w trybie graficznym (bez okienka wpisywania hasła). Może inni
koledzy / koleżanki pomogą nieco tutaj?
Pozdr

--
--==<< Scottos >>==--