Re: Producenci kart grafiki

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 18:41:58 MET DST

Jarek_F napisał(a):

> Mogliby�cie mi wytłumaczyć na czym polegajš różnice pomiędzy producentami
> kart grafiki (Asus, Gainward, Pixel View, itd idt). Które przyjęte sš za
> najlepsze i czy zawsze warto sugerować się cenš ?
> Co mogliby�cie polecić do 500 zł.

kazdy producent produkuje sprzet pod konkretny rynek (czyt. tanie,
drozsze, profesjonalne)

karty te roznia sie przewaznie:
- podzespolami uzytymi do produkcji
- taktowaniem rdzen/pamiec
- dodatkowymi bajerami (ladne pudelko, akcesoria, software)

Jesli chodzi o moje typy z przedzialu dla przecietnych smiertelnikow:)
(czyt. drozsze) to:
z chip'em nVidia (geforce'y) - Gainward
z chip'em ATI (radeon'y) - Hercules

inne firmy produkuja zblizone jakosciowo produkty rozniace sie
przewaznie taktowaniem rdzen/pamiec ...