Re: stary komputer + nowy zasilacz

Autor: mayones <bugslash_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 09:05:56 MET DST

> Nie "może mieć", tylko ma, co zresztą jest na nim napisane - tyle, że nie
> wprost. Wystarczy przestudiować tabelkę z jego obudowy.

Tak, wiem o tym, dlatego niedlugo kupie chiefteca do nowszego komputera.
Myslalem tylko, ze moze stary zasilacz jest opisany na podobnej zasadzie,
nie ma na nim nawet tabeli tylko wzmianka ze jest 135W wiec moze i tu ta
wartosc jest zawyzona? No i ten stary octec (dziala 8 lat i niewiem ile
jeszcze pociagnie) tez nie ma zabezpieczenia wiec moze jednak lepiej podpiac
codegena?

Pozdrawiam,
Mayones