MSI 865GV - problem z TV-out

Autor: Darek <buraczewskiWYTNIJ_at_TOpoczta.fm>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 09:04:26 MET DST

Mam zintegrowaną z płytą MSI 865GV karte grafiki Intel Graph. Extr. 2.
Problem z TV-outem polega na tym, że w momencie włączenia filmu znika opcja
wyjścia na telewizor. Wystarczy włączyć film na komputerze, a opcja znika
jak ręką odjął. Nie wiem gdzie leży problem, bo sterowniki są najnowsze.
Jeśli film nie jest włączony to bez problemu mogę się przełączyć na TV.

dzięki za pomoc