Re: Zakup notebook'a - karta grafiki i inne

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 20:03:14 MET DST

Proces Norbi <norbertek@badziew.go2.pl> zwrócił błąd:
> No właśnie też to czytałem na stronie ATI, tylko za cholerę nie wiem jak to
> wszystko się ma do parametrów przy CRT. Chciałem sprawdzać to w sklepie, ale
> na moje nieszczęście, albo mieli akurat na zapleczu jakiś monitor o
> kiepskich parametrach, albo nie mieli czasu mi tego podłączyć, bo mieli
> innych klientów, dlatego też postanowiłem zwrócić się na grupę dyskusyjną z
> tym problemem :(. Nie jestem w stanie chodzić w tygodniu po sklepach i
> zostaje mi tylko sobota :(.

Te karty oczywiście obsłużą zewnętrzny monitor w takiej rozdzielczości
jak chcesz. I z takim odświeżaniem, ale to zależy od sterowników a
słyszałem że ten Acer niezbyt dobrze się spisuje z linuksem, właśnie z
powodu grafiki. Niestety, jakość może się różnić na różnych komputerach
i w tym nikt Ci nie pomoże, kto nie widział konkretnie tych kompów na
takim dobrym monitorze w tak dużej rozdzielczości. Sam przyznasz, że
szansa na spotkanie takiej osoby jest dość mała.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze