Re: Zakup notebook'a - karta grafiki i inne

Autor: Norbi <norbertek_at_badziew.go2.pl>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 15:21:18 MET DST

No właśnie też to czytałem na stronie ATI, tylko za cholerę nie wiem jak to
wszystko się ma do parametrów przy CRT. Chciałem sprawdzać to w sklepie, ale
na moje nieszczęście, albo mieli akurat na zapleczu jakiś monitor o
kiepskich parametrach, albo nie mieli czasu mi tego podłączyć, bo mieli
innych klientów, dlatego też postanowiłem zwrócić się na grupę dyskusyjną z
tym problemem :(. Nie jestem w stanie chodzić w tygodniu po sklepach i
zostaje mi tylko sobota :(.

Pozdrowienia
Norbert

--