jak wyczyscic monitor ?

Autor: przemo77 <przemo_at_emiasto.com.pl>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 19:48:03 MET DST

Obecnie mam monitor crt CTX PR711F na kineskopie Sony Trinitron. Nie wiem z
jakiego powodu (pewnie raz wyczyscilem go zbyt twarda sciereczka) na dole
monitora pojawily sie takie jakby ryski. Jest ich masa. Praktycznie jakies 3
cm od dolu monitora jest tymi ryskami pokryte.Wyglada to jakby na dole byla
jeszcze folia albo cos w tym stylu. Nie wiem jak to wyczyscic - uzywalem juz
duzej ilosci srodkow, od plynow do mycia szyb do specjalnych niby plynow i
nic. Jest jakis sposob zeby to wyczyscic ? Ma ktos jakis pomysl ?