Re: Tragiczny wynik testu w 3DMark - o co chodzi

Autor: Paweł Cern <imie_at_nazwisko.neostrada.pl>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 17:39:52 MET DST

> powodem są 2 porażki twojego kompa
> powód 1 - R9200 który nie obsługuje połowy testów i jego wydajność jest
> biurowa.
> powód 2 - Celeron 2,0 który doskonale uzupełnia ten zestaw biurowy.

Ja bym się nie przejmował wynikami benchmarków. Jeśli sprzęt działa
wystarczająco szybko w realnych zastosowaniach (gry, programy), nie warto
zawracać sobe głowy. Nie warto płacić za komputer kilka tysięcy złotych
więcej tylko po to aby jedna gra na kilkadziesiąt chodziła lepiej. Szkoda
pieniędzy.

Paweł