Re: Padł kanał

Autor: Borys Power <borsoft_at_gazeta.pl>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 12:23:52 MET DST

567.07.07 wrote:

> witam,
> od wczoraj, a nic specjalnie nie robiłem - poza odkurzaniem
> wnętrznosci PC - padł mi jeden z kanałów w karcie dzwiekowej
> (BTW zintegrowana z płyta)
>
> Efekt taki, ze tylko jeden z głosniczków w monitorze gra :(
> Gdzie mozna szukac przyczyny, takiego stanu rzeczy.
> Czy to soft, czy sprzet poszedł .. sobie ? Win2k
>
> R,

Kiedys tez "nagle" gral mi tylko jeden z glosnikow... Juz prawie
panikowalem, ale tak przed formatem i wywaleniem nowych glosnikow na
smietnik postanowilem przeinstalowac stery do dzwieku - podzialalo!

Ps. - pedzelek+pocieranie o plastik=iskierki, wiec nie wiem, czy pomoze
reinstalacja sterow - ale przekonaj sie sam :)

--
Borys Power
GG: 2575874