Re: Szyfrowanie DVD-RAM, HDD

Autor: Doolittle <ceperek1_at_o2.pl>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 10:20:43 MET DST

Sebol" <"lobo_(usun_to) wrote:
> Dnia Sun, 5 Sep 2004 01:24:47 +0200, pe3no@DELETE.o2.pl naskrobał(a):

FreeCompusec dostepny za darmo w sieci ma wersje pod windows
i pod linuksa ale nie wiem czy pozwala na to zebys jednoczesnie mial
dwa systemy ... sprawdz to jak mozesz ...

Ogolnie rynek oprogramowania szyfrujacego jest obecnie do d*** -
brak jest programow do ochrony kompleksowej - szyfrujacych hdd,
dajacych ochrone logowania i screensavera, szyfrujacych dvd,
szyfrujacych poczte i proksujacych inet. Musisz sobie to wszystko
skladac z kilkunastu programow roznych firm ... dodatkowo programy
te wspolpracuja najczesciej tylko z niektorymi szyfratorami sprzetowymi ...