Re: DVD DL z Mount Rainer

Autor: Doolittle <ceperek1_at_o2.pl>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 10:03:10 MET DST

Doolittle wrote:
> Mam pytanie - czy jest juz jakis dostepny na polskim
> rynku model nagrywarki dwuwarstwowej DVD obslugujacej
> standard Mount Rainer ?

tu jest lista dvd rw dostepnych w komputroniku ale niestety
nie wiem czy wyczerpujaca i nie podaje tej waznej dla mnie
rzeczy czy ma dana nagrywara zaimplemetnowany Mount Rainer
czy nie ... moze ktos z Was sie juz przez to przedzieral i widzi
to na pierwszy rzut oka ktory model to ma ?

http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=2485