Re: o co chodzi z tym fsb i mhz?

Autor: Chmielu <c-h-m-i-e-l-u_at_o2.pl>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 22:10:44 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Rzepka" <krzepka-SPAM@SPAM-sgh.waw.pl> napisał w
wiadomości news:chcsot$fiv$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Dzieki za odpowiedz. Mniej wiecej tego sie spodziewalem.

> Uzywam, jednak jak zwykle chodzi o skonsturowanie dobrego zapytania.
Zwykle
> 99% wyszukanych informacji to smieci lub nie wnosi nic do rozwiazywanego
> przeze mnie problemu :)
> W przypadku mojego pytania to juz zupelnie nie wiedzialem co wpisac w
> google, wiec postanowilem zapytac na grupie.

Twoje

> Hmm... o pamieciach jeszcze nie czytalem za duzo, wiec poki co biore te co
> chwala :) Tak czy siak, musze troche przyciac konfiguracje, bo sie za
droga
> zrobila :)
>
> Pozdrawiam

Taka moja rada.. nie podkrecj bez jakiegos dodatkowego chlodzenia... ja tak
robilem... i ci powiem ze stabilnosc kompa jest duuuuzo miejsza.. raz nawet
mialem taka akcje ze jak juz FSB wrocilo na 133 to komp i tak mi sie
zagrzal... sie poprostu sam wylaczyl.. jak go rozkrecalem to sie oparzylem o
srobki ( druga rada.. nie przykrecaj obuowy jak sie bawisz w podkrecanie..
bo i tak czesto bedziesz rozkrecal ) i jak komp postal 2 min i go odpalilem
to temp. procka w biosie jeszcze byla 65 st C.... pozatym przy jak szyna
byla na 150 i napiecie troche wieksze to winXP nie chcial sie instalowac..
na poczatku instalki wyrzucal niebieski ekran.... A i taka mala uwaga.. na
standardowym biosie duzo nie nawyciagasz... ja nie moglem swojego kompa
odpalic na szynie 152... mimo ze napiecei podnioslem nawet o 5 skokow ( nie
weim ile wynosilo ;) ale podkrecanie ma jeden plus.. czlowiek sie nauczy
gdzie ma zworke do resetowania comsow ;)

Pozdrawiam ^_^
Chmielu