Re: o co chodzi z tym fsb i mhz?

Autor: Krzysztof Rzepka <krzepka-SPAM_at_SPAM-sgh.waw.pl>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 19:05:23 MET DST

Dzieki za odpowiedz. Mniej wiecej tego sie spodziewalem.

> Poza tym uzywaj wyszukiwarki google.

Uzywam, jednak jak zwykle chodzi o skonsturowanie dobrego zapytania. Zwykle
99% wyszukanych informacji to smieci lub nie wnosi nic do rozwiazywanego
przeze mnie problemu :)
W przypadku mojego pytania to juz zupelnie nie wiedzialem co wpisac w
google, wiec postanowilem zapytac na grupie.

> PS Moim zdaniem kupowanie takich pamieci to drobna przesada, ale to Twoje
> pieniadze, wsytarcza jakies Twinmosy CL 2,5 nawet nie musza byc te
> sprzedawane w parach i zadnym benchmarkiem nie wykryjesz roznicy z tymi,
> ktore wybrales.

Hmm... o pamieciach jeszcze nie czytalem za duzo, wiec poki co biore te co
chwala :) Tak czy siak, musze troche przyciac konfiguracje, bo sie za droga
zrobila :)

Pozdrawiam