Re: Dysk Seagate + Disk Wizard + Boot Manager PROBLEM

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 18:47:20 MET DST

Osoba podpisana jako KZ <privatekz@gazeta.pl> w artykule
<news:chcpav$3lc$1@news.onet.pl> pisze:

> Kupiłem sobie nowy dysk Seagate 40 GB a że mam stary sprzęt i
> uaktualnienie biosu nie wchodzi w grę zainstalowałem oprogramowanie
> Seagate Disk Wizard.

Czyżby Bios nie widział dysków większych niż 8 GB? Bo jeśli widzi dyski do
32 GB, to 40 GB też zobaczy - tylko że wpisane ręcznie, a nie z ustawienia
auto.
Dalej - jeśli to jest Bios Awarda, to z dużym prawdopodobieństwem uda się
go połatać na tę okoliczność.
Może niepotrzebnie się szarpiesz?
Może lepiej byś poświęcił trochę czasu na Windows Update i konfigurację
OE? Przy okazji - jeśli piszesz na dwie grupy, powinieneś wybrać jedną, na
której ma się ukazać odpowiedź. Przy edycji wiadomości włączasz widok
wszystkich nagłówków i w polu "Prześlij w nawiązaniu" wpisujesz grupę
docelową.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)