Dysk Seagate + Disk Wizard + Boot Manager PROBLEM

Autor: KZ <privatekz_at_gazeta.pl>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 18:09:10 MET DST

Kupiłem sobie nowy dysk Seagate 40 GB a że mam stary sprzęt i uaktualnienie
biosu nie wchodzi w grę zainstalowałem oprogramowanie Seagate Disk Wizard.
Wszystko chodzi ok. problem pojawił się w przypadku gdy zainstalowałem
PowerQuest BootMagic niestety nie mogę opalić Boot Managera ponieważ gdy
chcę go włączyć to wyskakuje komunikat, że Disk Manager uniemożliwia
uruchomienie Boot Managera. Czy jest możliwe, żeby jakoś to odpalić. Może
jakiś inny program do uruchomienia dużego dysku na starym komputerze i
innego boot managera ?

Dzięki za pomoc.

Krzysztof Zygmunt