Jak przerobic kabel zasilający z UPS !

Autor: Waldek <waldekgr_at_poczta.fm>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 18:32:42 MET DST

Witam,

Mam następujący problem, mam UPSa, niestety ma on z tyłu wyjścia zasilające
typowo komputerowe (kabel-komputer lub monitor <-> UPS) a chciałbym na takim
kablu załozyć zwykłe gniazdko elektryczne żeby do UPSa podłączyć chociażby
swicha czy inne urządzenie elektryczne. Po odcięciu końcówki kabla mam trzy
przewody: niebieski, brązowy i dwukolorowy (żółto-zielony). Myślałem, że ten
dwukolorowy służy do uziemienia, i tak te kabelki podłączyłem ale niestety
urządzenie podłączone do UPSa w ten sposób działa kiedy UPS jest pod
napięciem, kiedy odłącze UPSa od źródła prądu urzadzenie podłączone do UPSa
przestaje działać.
Może ktoś opisać mi dlaczego tak się dzieje i jak powinienem podłaczyć
kolorowe kabelki.

Pozdrawiam,
Tek