Re: przerywający pracę komputerek AT

Autor: Reksio <mislawek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 09:15:11 MET DST

> demonicznie szybki AT na serwerek nadal niezly (wentylatory można w nim
> wyłączyć jak sie ma dobry radiator na proca)
> P233MMX ; plyta baby AT triton Intel 430TX 2x32MB DIMM ;

    No ale to wcale nie jest komputer AT, tylko Pentium zasilany zasilaczem
w standarcie AT. Ponieważ komputer AT to nic innego jak 286. Z kolei XT to
były wcześniejsze modele z procesorami 8086 i 8088.
    No ale tak do rzeczy: z równie ciekawych zjawisk miałem niedziałającą
stację dysków gdy monitor stał na komputerze. Obudowa typu desktop (coś jak
BABY). Dodam że na obudowie było specjalne wgłębienie gdzie wchodziła
podstawka monitora, więc nie był to błąd ze strony użytkownika. No i był to
PeCet "markowy" - AMSTRAD 1512 :-)

Pozdrrr... Reksio