Re: Radeon9600PRO + dziwny ekran

Autor: Magik <wladek_g_at_interia.pl>
Data: Thu 30 Sep 2004 - 23:16:30 MET DST

> Wiesz trochę mnie to rozśmieszyło ale - gdy ładuję się system to jest
> 640x480
> a w Win pewnie masz 1024x768, a w gry grasz pewnie w niemniejszej
> rozdzielczości
> niż 800x600, a monitor wymaga kalibracji dla każdej rozdzielczości osobno,
> twój
> nie jest ustawiony w 640x480. Jeśli ci to przeszkadza to w Win (chyba że
ci
> działa klawisz
> Pause) zmień na 640x480 i ustaw sobie monitor.

wiesz pokombinowałem i okazało sie że nie była to wina żle wyregulowanego
monitora :) .
karta miała jakis problem gdyz cały czas wykrywała podpięty do niej
telewizor (Mimo ze w gniexdzie nie było wtyczki :P) dlatego też zacząłem
podpinac i odpinac tela wg pewnego schematu i w końcu udało mi sie :) karta
ma koło ikony tv przekreślony kabelek a poczatkowe tabelki biosa i logo win
xp wróciły na swoje miejsce :0

pozdrawiam