Re: Radeon9600PRO + dziwny ekran

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 30 Sep 2004 - 09:04:20 MET DST

> cześć
> mam radka 9600 pro i niby wszystko jest ok ale mam jakies przeczucie ze
> karta jest rypnieta :(
> mianowicie start systemu : obraz mały tak na 2/3 ekranu okrojony z góry i
> boków, taki stan jest od wcisnięcia powera -> całe wyswietlanie
konfiguracji
> kompa + logo startowe win , gdfy wejdzie do win to ekran jest juz na full
> screen :).

Wiesz trochę mnie to rozśmieszyło ale - gdy ładuję się system to jest
640x480
a w Win pewnie masz 1024x768, a w gry grasz pewnie w niemniejszej
rozdzielczości
niż 800x600, a monitor wymaga kalibracji dla każdej rozdzielczości osobno, a
twój
nie jest ustawiony w 640x480. Jeśli ci to przeszkadza to w Win (chyba że ci
działa klawisz
Pause) zmień na 640x480 i ustaw sobie monitor.
Tak przy okazji - posiadam monitor z tej wyższej półki (no przynajmniej 6
lata temu taki był)
i co mnie dziwi ale u 80% ludzi u których byłem monitory są tak
rozkalibrowane że krew zalewa.
Pierwszą rzeczą jaką robię to ustawiam monitor.