Re: Drukarka do TXT

Autor: adam <jestem_dziwakiem_co_boi_sie_at_otrzymywac.maile.com>
Data: Thu 30 Sep 2004 - 17:12:04 MET DST

Użytkownik "DUX" <anee_19@wp.pl> napisał
> Moj HP 610 zszedl musze cos kupic interesuje mnie drukatka w 90% do textu
> (mono) kolor mniej wazny zadko bedzie uzywany np. czasami wydrukowac mapke
z > auto route.
[...]
> Oczywiscie pojemnosc/cena sie dla mnie liczy a nie najnizsza cena za kilka
> kropel tuszu.

Polecam Canona i250.
Po dlugoletnich bojach z HPkami (695, 640) przerwanych akcydentalnie porazka
marki Lexmark z11 wreszcie mam drukarke tania i dobra.
Plusy:
- wielkosc drukarki - jest dosc mala
- tanie tusze, czarny lub kolorowy kartridz kosztuje kilkanascie zlotych
- wydruk w trybach ultra ekonomicznych (idealny do tekstu) bardzo dobry,
linia to linia a nie schodki, nie jest blady
- wydruki kolorowe bardzo dobre jak na ta klase sprzetu
- precyzyjny pobor papieru, nie ma krzywego wciagania jak w z11
Minusy:
- brak tacki na wydruki
- faktycznie mala pojemnosc kartridzy ale przy drukowaniu glownie tekstu i z
rzadka jakichs grafik nie jest to uciazliwe przy tej cenie. Lexmark - ten to
potrafil wciagac nawet w trybie econo, HP tez niczego sobie, troche
oszczedniejszy ale w econo z linii robil schodki.
- jest dosc glosna ale w biurze nie przeszkadza, mozna przelaczyc na tryb
cichy ale spada szybkosc druku

adam