Re: Drukarka do TXT

Autor: Paweł Cern <imie_at_nazwisko.neostrada.pl>
Data: Thu 30 Sep 2004 - 16:59:35 MET DST

> Moj HP 610 zszedl musze cos kupic interesuje mnie drukatka w 90% do textu
> (mono) kolor mniej wazny zadko bedzie uzywany np. czasami wydrukowac mapke
> auto route.
> CHcialbym drukarke z pelnymi tuszami tzn w komplecie a nie ze starterami
> oraz
> zeby uzywanie bylo jak najtansze nawet kosztem jakosci wydruku (oczywiscie
> litery musza byc jak litery a nie jakies kulfony) zdiecia nie beda
> drukowane
> nigdy wiec tu nie ma problemu.
> Niestety przy kasie tez nie jestem i drukarka musi byc tania 200-250 zl
> [...]

Czas pomyśleć o drukarce laserowej. Jeśli nie ma funduszy na nową - można
tanio kupić używaną (nawet za 200PLN, Allegro). Nieoryginalna kaseta z
tonerem (sam używam HP LaserJet 1200) kosztuje około 100 - 120PLN netto i
starcza na około 5000 stron tekstu. Skutkiem ubocznym jest większa szybkość
druku (na ogół).

Paweł