Re: Zdecydowanie najlepsza marka Notebooków?

Autor: Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 30 Sep 2004 - 16:13:14 MET DST

Łukasz wrote:
> Witam serdecznie grupę
>
> Jaka Waszym zdaniem jest najlepsza marka notebook'ów? (trwała,
> niezawodna, solidne wykonanie)
> Myślałem o Aristo, Toshibie i Hp. Jako że wcześniej nigdy nie
> zagłębiałem się w temat komputerów przenośnych, przeglądałem testy,
> które nie ułatwiają mi wyboru. Przedział cenowy 4-5 tys zł - w tej
> cenie parametry są już zadowalające.
> Tylko z której "stajni" wybrać?

Wejdz na Allegro i zobacz jakich jest najwiecej staroci - te sa najbardziej
wytrzymale.
Oszczedzajac Tobie wertowania Allegro - bedzie to IBM i Dell. IBM jest wg
mnie bezkonkurencyjny jesli chodzi chociazby o soft jaki daja. Zwlaszcza
oprogramowanie umozliwiajace jednym kliknieciem zmiane profilu sieciowego
(kabel/wifi, ip, dns, az do drukarek i strony domowej IE).
HP sie jakos ludziom sypia - poza tym ma pelno oczojebnych diodek - bleh. Co
do Toshiby to spadlem z krzesla jak zobaczylem, ze ma przelacznik
mechaniczny do wl/wyl WiFi - nie wiem po kiego to, ale moze ktos lubi.
IBM ma jedna zasadnicza wade - panie go nei lubia, bo jest "toporny", ale to
juz Twoj wybor czy interesuje Ciebie wnetrze czy powierzchownosc ;)

pozdrawiam
Zbyszek