Zdecydowanie najlepsza marka Notebooków?

Autor: Łukasz <public_at_exploder.pl>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 23:43:43 MET DST

Witam serdecznie grupę

Jaka Waszym zdaniem jest najlepsza marka notebook'ów? (trwała, niezawodna,
solidne wykonanie)
Myślałem o Aristo, Toshibie i Hp. Jako że wcześniej nigdy nie zagłębiałem
się w temat komputerów przenośnych, przeglądałem testy, które nie ułatwiają
mi wyboru. Przedział cenowy 4-5 tys zł - w tej cenie parametry są już
zadowalające.
Tylko z której "stajni" wybrać?

Pozdrawiam
Łukasz
Exploder.pl
Zwiększ skuteczność swojej strony Za darmo!
http://www.exploder.pl
Dlaczego opłaca się profesjonalny szablon WWW?
http://www.profesjonalne.pl