Stara obudowa i stary dysk

Autor: scx <szczupxTEGOtuNIEma_at_wp.pl>
Data: Thu 30 Sep 2004 - 09:23:04 MET DST

Witam

Składam właśnie stare graty do kupy (jakieś P2, grafika S3 na PCI... szał!).
Specjalnie do tego celu kupiłem używaną obudowę po markowym komputerze (z
zasilaczem za 30 zł :])
Problemy mam dwa:
- zamiast normalnych ludzkich gwintów pod płytę główną są wystające
przetłoczenia blachy. Raz, że boję się, że coś się zewrze, dwa, po
przykręceniu płyta gł. jest za nisko - karty rozszerzeń nie wchodzą do
końca. Może to sprawa powykrzywianych blach, ale i tak mi się tu cuś nie
podoba. Poza tym dziury mają mały gwint - taki jak w CDRomach, więc
normalnego "kołka podpłytowego" nie wkręcę :/
Poradźcie co tu zrobić - jakieś podkładki dać? Wychodzi około 3 mm za
nisko....

Drugą rzeczą jest dziwaczny sposób montażu dysku twardego - nad procesorem,
na lewym boku. Tzn dysk leżałby normalnie, poziomo, gdyby wieżę położyć, a
nie stawiać. Boję się, że mój wysłużony Seagate 3 GB będzie protestował
przeciwko takiej pozycji pracy - a chciałbym, żeby jeszcze kilka lat
podziałał jako komputer do wklepywania tekstu i układania pasjansa.

A jako ciekawostkę podam, że projektanci Siemensa (taka to jest obudowa,
dokładnie "Scenic Pro M7") nie przewidzieli przycisku reset - jest tylko
power :)

--
scx