Re: gf4 titanium -problem z wyświetlaniem TV ???

Autor: <wit0_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 30 Sep 2004 - 09:16:35 MET DST

> Może to Ci się przyda:
> http://www.benchmark.pl/artykuly/porady/jak_ustawic_pelnoekranowe_TV/strona-
2.html

Witam.
niestety... -tam opisane jest ustawienie dla gf6 -fx -a ja mam gf4 titanium.
prubowałem ustawiać tak jak w tym linku -ale -w tabelce wideo pełnoekranowe
nie wyświetla mi się " ekran pomocniczy" -a jedynie wyświetla się wybór
pomiedzy wyłaczone -lub automatycznie.
to po pierwsze.
po drugie karta ustawiona na pal B generuje jakiś inny sygnał -prawdopodobnie
o częstotliwości odświerzania 60Hz -a tego telewizor nie przyjmuje -
wyświetlajac ekran windy -czy jakieś gierki -czy 3d mark -wszystko działa -
jedynie gdy właczy się jakikolwiek programik odtwarzający wideo -obraz w TV
znika -i zaczyna migać na biało -problemem jest chyba to, że prawie wszedzie w
opcjach karty wyswietla mi się "sterowane przez aplikację" -i akurat programy
wyświetlające wideo wymuszają jakieś dziwne nastawy -niestety także na
wyjściu telewwizyjnym s-vdeo...
tak więc nadal czekam na rady co zrobić ???
może sciągnąć jakieś inne -starsze sterowniki karty ?
pozdrawiam.
Witek