Uszkodzona HP 5550 - gdzie tanio naprawić?

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Thu 30 Sep 2004 - 08:41:18 MET DST

Właśnie spadła mi HP 5550 na glebę z wysokości 50 cm spadając na tył i
wyrwało się gniazdo USB z płytki drukowanej.
Czy ktoś może mi poradzić gdzie to naprawić za rosądne pieniądze.
Standardowy serwis HP zacznie od 50% ceny nowej drukarki jak ich znam więc
wyjdzie na to, że się chyba nie opłaca ;-(
W sumie [mam nadzieję] głupie i proste uszkodzenie. Nie sprawdziłem jeszcze
czy port równoległy działa, ale wolałbym USB.
Może ktoś poleci jakiś "warsztat" albo "Pana z HP po godzinach".
Lokalizacja: Wrocław lub Opole.

--
Mariusz