Błąd uaktualnienia PMA - LiteOn SOHW-1633S

Autor: TraPer <mjtrap_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 30 Sep 2004 - 08:28:45 MET DST

Witam wszystkich
Kupiłem ostatnio nagrywarke dvd LiteOn SOHW-1633S i mam problem - nie wiem
czy to wina nagrywarki czy software-u.
Nagrywam dane na dvd - i pod koniec nagrywania mam taki komunikat -
"Niepowodzenie uaktualnienia PMA" i dalej - nie można zakończyć sesji w
trybie DAO. Do wypalania używam Nero zainstalowanego wcześniej do zwykłej
nagrywarki, palę na płytkach x-disc i próbowałem na hawk-ach, wynik 3
niepowodzenia - 1 płytka ok.
Czy ktoś wie o co chodzi ??

Marek