Re: Radeon9600PRO + dziwny ekran

Autor: adriano <oskar74WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 30 Sep 2004 - 08:10:21 MET DST

> mam radka 9600 pro i niby wszystko jest ok ale mam jakies przeczucie ze
> karta jest rypnieta :(

Miłem tę kartę więc może pomogę....

> mianowicie start systemu : obraz mały tak na 2/3 ekranu okrojony z góry i
> boków, taki stan jest od wcisnięcia powera -> całe wyswietlanie konfiguracji
> kompa + logo startowe win , gdfy wejdzie do win to ekran jest juz na full
> screen :).

Nie za bardzo rozumiem to co opsujesz. Obraz podczas ładowania windowsa XP jest
ciut mniejszy i niezajmuje całego ekranu. (logo winowsa i pasek ładowania są na
czarnym tle i to powoduje złudzenie mniejszego ekranu) Jeśli tylko w czasie
ładowania obraz nie jest ucięty tzn. jeśli wszyskie elementy grafiki widać w
całości to wg. mnie jest ok.

> pozatym w opcjach ekranu mam zakładke gdzie mam 4 częsci ekranu pokazujace
> podłączone monitory/tv  i mimo ze ne mam podłaczonego tv mam w okienku
> pokazane ze jest podpiety tylko wyłączony.
> i tak mysle ze karta startuje w ustawieniach do tv a później przechodzi do
> normalnych i co z tym zrobic??

To co opisujesz jest w zakładce "ekrany"? Jeśli tak to to jest program
HydraVision odpowiedzialny w radeonach za podłączanie dodatkowych monitorów i
tv. Jeśli nie masz podłączonego tv ani drugiego monitora to powinien być
włączony (na czerwono) guzik przy obrazku monitora. Możesz tam regulować jego
synchronizacje, odświeżanie itd.
Pozostałe obrazki urządzeń są nieaktywne dopóki ich nie podłączysz i nie
uruchomisz guzikiem obok obrazka...... Tak ma być i nie ma się niczym martwić.