Re: Radek 9550 ?? ktory ??

Autor: krzysiek <gramble_at_o2.pl>
Data: Thu 30 Sep 2004 - 01:14:32 MET DST

LAB <labit wrote:
> witka all,
>
> Chce wymienic moja stara grafe i mam dylemat, czytalem joz troche o tym ze
> fajnie sie je modyfikuje itp tylko teraz problem ktory ??
>
> jestem zdecydowany na:
> Radeon 9550 Gigabyte GV-R955128D 128 MB DDR DVI + TV (128-bit)
> http://sklep.benchmark.pl/pelny_12467.html
>
> ale jeszcze sa Hisy I Sapphire i nie wiem czym to sie moze zabardzo roznic
> poza tym ze w gigabyte mam tylko pasywne chlodzenie oraz pamieci hunixa 4
> ns
>
> z 2 strony patrzalem jeszcze na wersje z 256 mb
> [...]
mam sapphire 9550 128 MB 128 bit , kupilem u siebie w miescie za 294 zl
! karta identyczna jak w artykule na in4.pl . zero problemow po
sflashowaniu jej na 9600 pro ez ! obraz bardzo ladny ! po przesiadce z
rivy tnt2 roznica _kolosalna_ ! ogolnie polecam. aha i ma fajne
niebieskie podswietlenie wiatraczka ;-)