Re: Parę pytań w sprawie cichego zasilacza do 'średniego' kompa.

Autor: MiW <miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 23:51:30 MET DST

> Mam pewne rozeznanie w tym, jak głośno pracują zasilacze i coolery na CPU
> i kartach graficznych - i większą część z nich byłbym w stanie
> 'przełknąć', gdyż w porówaniu z tym, co mam u siebie obecnie i tak byłby
> to znaczący postęp! Natomiast zecydowałem się wyłożyć niemałą sumkę (jak
> na PSU do leciwego kompa) i chcę dokonać NAJLEPSZEGO wyboru ;)

Wlasnie niedawno kupilem BS3000 (L&C 300W sie sfojcyl) i co ? Tak jak ktos
juz napisal - na poczatku cicho, potem zaczyna szumiec... Ale z prostego
powodu - on ma czujnik temperatury... Po prostu sie robi cieplej :) i
wentylator sie rozkreca...

> Ponieważ wymieniać będę też chłodzenie procesora (w tej chwili mam śmigło
> 6000RPM, które utrzymuje co prawda 25'C na Athlonie, ale hałasuje jak
> suszarka do włosów) podzielę się wątpliwościami. W zasadzie to zdecydowany
> jestem na Pentragrama QC80 (koszt w zależności od użytego materiału od 80
> do 120zł), ale niektórzy polecają rozwiązania tańsze - w tym właśnie
> Arctiki, np. Copper Silent 2 (50zł)...

Mam Arctic Copper Silent 2 na procu. Jest fajnie :) Tzn w ogole go nie
slysze. Caly komputer mam rownie cichy otwarty, jak i zamkniety (a przy
okazji otwarty jest chlodniejszy nieco bo mala obudowa... ale kot mi lazi po
biurku i nie chce go do srodka wpuszczac :) ).

Dysk tez cichy ;-) Barracuda IV 40GB...

A reszta to glownie Duron 1000 (czyli jeszcze taka mala mikrofalowka) i
GF2MX400. Tez nie pierwszej swiezosci ;-)

--
pzdr.
MiW