Re: Parę pytań w sprawie cichego zasilacza do 'średniego' kompa.

Autor: galu <galu_at_niespamuj.gdynia.mm.pl>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 15:23:11 MET DST

Już po zakupach. Z komentarzem czekałem od czwartku, więc nie jest to już
chyba opinia "świeżo po zakupie", lecz opinia użytkownika :)

Tak jak planowałem wcześniej, kupiłem Chiefteca 360-302DF i wiatrak
Pentagrama QC80 AlCu. Zostałem przy starej budzie Chiefteca (przynajmniej
na razie)...

Sprzęt chodzi cichutko. Oczywiście słychać, że pracuje (przy czym nie
wiem, czy słychać zasilacz, czy chłodzenie CPU; na pewno słychać
Barracudę) ale poziom hałasu jest nie tylko akceptowalny, ale wręcz
zadziwiająco niski :) Nie ma w ogóle sensu porównywać tego, co było na
starym sprzęcie; natomiast jako posiadacz Xboxa mogę powiedzieć, że ów
Xbox hałasuje duuużo bardziej od mojego PC i zaczyna mnie powoli irytować
:)
Pentagrama skręciłem od razu na najniższe obroty (jest to model z ręczną
regulacją "na kablu"). Zasilacz z kolei ma dwa wiatraki, z czego ten
umieszczony "na wylocie" tylniej ścianki obudowy po prostu nie włączył się
na mojej konfiguracji. Co do stabilności - sprzęt chodzi bez wyłączania od
czwartku, więc mógłbym rzec, że wszystkie moje problemy zostały
rozwiązanie -- ale za czasów Codegena zdarzały się nawet dłuższe okresy
bez zawieszki/restartu, więc nie chcę zapeszyć :)

Dziękuję za uwagę :)
Michał.