Re: Problem z wciąganiem papieru przed drukarkę.

Autor: despera+ <USUNcl0_at_poczta.neostrada.pl>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 23:33:01 MET DST

CODI napisał(a):

> Mam drukarkę HP 5150. Najpier zablokował się w niej kosz z tuszami.
> Okazało się że wysunął się mechanizm do czyszczenia głowic i blokował je.
> Wsunąłem wszystko na sswoje miejsce ale okazało się że teraz nie wciąga
> papieru tzn głowice się przesuwają dochodzą do końca i w tym momencie
> drukarka próbuje wciągnac papier wciąga 5 cm i staje pisząc na ekranie
> zacięcie papieru. Ale żadnego zacięcia nie ma. Papier jest juz w rolkach ale
> się nie przesuwa.
> Czy te drukarki mają jakąś dolegliwość tego typu. Jak to poprawić.

wszystkie HP z jakimi miałem do czynienia miały jakąś dolegliwość, a
koszt naprawy przeważnie przekraczal 80% ceny nowej drukarki :/

a serwis? ehhh pare misięcy w plecy, aby dowiedzieć się, że trzeba
wymienić jakąś część (najcześciej spotykałem się z elementem czujnika
papieru) która trzeba sprowadzić, która kosztuje 4/5 nowej drukarki
(usterkę sam zdiagnozowałem w jakieś 15 min). Rozwiązanie? 3 porządne
kopniaki na śłepo w to głupie pudło - działa na dzisiaj.

--
despera+