Problem z wciąganiem papieru przed drukarkę.

Autor: CODI <codi_at_codi.com>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 20:34:30 MET DST

Witam.
    Mam drukarkę HP 5150. Najpier zablokował się w niej kosz z tuszami.
Okazało się że wysunął się mechanizm do czyszczenia głowic i blokował je.
Wsunąłem wszystko na sswoje miejsce ale okazało się że teraz nie wciąga
papieru tzn głowice się przesuwają dochodzą do końca i w tym momencie
drukarka próbuje wciągnac papier wciąga 5 cm i staje pisząc na ekranie
zacięcie papieru. Ale żadnego zacięcia nie ma. Papier jest juz w rolkach ale
się nie przesuwa.
Czy te drukarki mają jakąś dolegliwość tego typu. Jak to poprawić.

Z góry dzieki za pomoc

Pozdrawiam
CODI