Re: notebook ok. 5000

Autor: Michał Wójcik <mag_at_usun-to.list.pl>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 20:12:41 MET DST

Witam,
> Prawie zdecydowany jestem na ASUSA przede wszystkim ze wzgledu na gwarancje,
> ale zniecheca mnie wifi b i to ze nie wiem jak jest z jego jakoscia...
> Ze wzgledu na parametry(przede wszystkim grafika) bralbym Acera ale tu znowu
> gwarancja i nie najlepsza marka chyba?
> Ze zgledu na marke bralbym HP, ale slabe raczej wyposazenie. O Fujitsu nie
> wiem co myslec...
Od razu daj sobie spokój z tym Fujitsu, matryca jest do niczego. Jeśli
chodzi o markę to HP ma bardzo kiepski serwis. Nie wiem jak jest z
Asusem a jeśli chodzi o Acera to widziałem jakieś modele w działaniu i
prezentowało się nieźle. Spróbuj jeszcze poszukać jakiegoś IBM'a może
coś z serii R będzie w tym przedziale cenowym.
Pozdrawiam,
Michał