notebook ok. 5000

Autor: merci <s5343df_at_wp.pl>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 19:41:07 MET DST

Witam,
zamierzam kupic notebooka za 5000(z jakims hakiem moze byc ;)) i nie wiem na
co sie tu zdecydowac...
Chcialbym jakiegos Centrino, 15 cali matryca, grafika - przydalby sie Radeon
lub GF, dysk 30-40GB, 256 MB RAM na razie, DVD-CDRW, wyjscie TV, LPT,
Fire-Wire, Wi-Fi wolalbym 802.11g, no i gwarancja ze 2 lata :).
Mam kilka propozycji:
1. Acer TravelMate 292 LCi - ze wzgledu na grafike, wyjscia, 1.5 GHz
Centrino, wi-fi 802.11g i stosunkowo niezla cene (jak na te parametry) 5699
zl z SO XP Home. Jednak nie przekonuje mnie ta marka i jeden rok gwarancji.

2. Asus A3504NBH - 1,5GHz Centrino, ale grafika Intel 855GM :/, WLAN chyba
tylko b(chociaz na stronie komputronika jest napisane g),czytnik kart 4in1 i
kamera 0,35mp (ale to bajery) duzym plusem sa 2 lata gwarancji door to door.
cena 5293 zl bez systemu oper. Nie wiem tez jaka marka jest w laptopach
ASUS(slyszalem ze w Polsce skladane??).

3. HP Compaq nx9030 PG569EA 1,5 GHz Centrino, XP Home ale grafika intel, usb
tylko 2, ale lpt chyba nie ma w ogole. 1 rok gwarancji tylko, ale za to
firma... 5733 zl.

4. Fujitsu-Siemens Amilo Pro V2000 PM 1.5GHz Centrino, tez intel grafika, XP
Prof 5972 zl troche drogi, ale 2 lata gwar.

Prawie zdecydowany jestem na ASUSA przede wszystkim ze wzgledu na gwarancje,
ale zniecheca mnie wifi b i to ze nie wiem jak jest z jego jakoscia...
Ze wzgledu na parametry(przede wszystkim grafika) bralbym Acera ale tu znowu
gwarancja i nie najlepsza marka chyba?
Ze zgledu na marke bralbym HP, ale slabe raczej wyposazenie. O Fujitsu nie
wiem co myslec...
Laptop raczej do celow biurowych ale zagraloby sie czasem wiec te intele w
grafie to troche slabe by byly...

Z gory dzieki za podpowiedzi.
Zalezy i przede wszystkim na wyborze marki, chcialbym wiedziec jak jest z
serwisem w poszczegolnych firmach.

Pozdrawiam