Re: Problem z Lite-onem... :(

Autor: Chmielu <c-h-m-i-e-l-u_at_o2.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 23:20:46 MET DST

Użytkownik "Flo" <florian6@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:chaj6h$59u$7@inews.gazeta.pl...

> A dlaczego korzystasz z gwarancji?
> Możesz skorzystać z:
> USTAWY z dnia 27 lipca 2002 r.o szczególnych warunkach sprzedaży
> konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.(Dz. U. Nr 141, poz.
> 1176)Rozdział 1 Sprzedaż konsumencka
> Art. 10. 1. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z
> umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem *dwóch* lat od
> wydania tego towaru kupującemu; termin ten biegnie na nowo w razie wymiany
> towaru. Jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, strony mogą ten
> [...]

Czyli ze sugerujecie ze walczyc z tymi brzydalami?? kiedys probowalem (
nieco inny towar ale sytuacja podobna ) to kierownika nie bylo.. raz drugi,
piaty... przez telefon sekretarka kierowala mnie do kierownika czegostam a
tamten do innej sekretarki a tamta spowrotem do tej pierwszej. i tak po 3
kolkach mi sie znudzilo ;) a do sadu o glupia nagryware ich nie podam ;) na
allegro lg 52x24x52 kumpel kupil za 100 zeta.. tak wiec walczyc nie ma o
co... Nie da sie z tym nic zrobic nie biorac pod uwage wymiany??

ta nagrywra dziwnie sie zachowuje.. niby plyty rozpedza ( przy probach
nagrania z duza predkoscia ) ale z czytaniem tez ma problemy.... jak do
niej wsadze plyte zeby np skopiowac ok 600mb z plyty na HDD to moge isc
spokojnie na browar i jak wroce to zobacze ze jest 92% skopiowane ;)...
Firmwary raczej nie pomoga nie??