Re: Bluefoof w IBM T41 vs. Nokia 6310i- problem...

Autor: Mancer <mancer_at_o2.pl>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 14:05:27 MET DST

"SMi" <smi@poczta.op.pl> wrote in message

> Teoretycznie odpalając BT w telefonie, komp powinien go sam wykryć (tak
> było na IRDzie)- komp jest tak skonfigurowany.

Nie.. na szczęście nic sam nie powinien :)

> Ale tak nie jest...
> Za każdym razem muszę uruchamiać 'Nokia connectiona manager' - zestawiać
> połączenie wskazując port - i dopiero później mogę odpalić aplikację Nokii
> (np. Nokia phone editor).
> Czy to jest prawidłowe ?

Raczej tak.

> Bo słyszałem o problemach współpracy Nokii z BT w notebookach ...
> Pozdrawiam. Mirek

Jeśli problem by był, to BT w ogóle nie chciałby działać.

Sporo zależy od softu BT jakiego używasz. Ja używam WIDCOMM. Tam aby
trochę zautomatyzować proces łączenia musisz zestawić ze sobą kompa
i telefon i koniecznie oba zautoryzować.

Potem jeśli chcesz się połączyć, to włączasz BT i z telefonu
wybierasz connect to [nazwa kompa] (ja mam coś takiego w 6600).

Albo w kompie serial port connection->connect to [nazwa telefonu].

Po połączeniu mroute sam wykryje obecność telefonu i można
korzystać normalnie z PC suite.

--
Wojciech "Mancer" Przybysz