Bluefoof w IBM T41 vs. Nokia 6310i- problem...

Autor: SMi <smi_at_poczta.op.pl>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 08:43:31 MET DST

Witajcie !

Mam problem we współpracy nokii 6310i z Bluefoof'em w IBM T41.

Mianowicie...

Teoretycznie odpalając BT w telefonie, komp powinien go sam wykryć (tak było
na IRDzie)- komp jest tak skonfigurowany. Ale tak nie jest...

Za każdym razem muszę uruchamiać 'Nokia connectiona manager' - zestawiać
połączenie wskazując port - i dopiero później mogę odpalić aplikację Nokii
(np. Nokia phone editor).

Czy to jest prawidłowe ?

Bo słyszałem o problemach współpracy Nokii z BT w notebookach ...

Pozdrawiam. Mirek