Re: Kodek dzwiekowy na Epox 8RDA+

Autor: Butcher <butcher1.wytnij.to_at_gazeta.pl>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 11:39:48 MET DST

> SoundStorm to oprocz nVidia APU, sprzetowego Dolby Digital, takze cyfrowe
> wyjscia SPDIF, ktorych w Epoxie brak. Jednak takie cos mozna kupic za
> grosze na allegro, badz tez samemu zmontowac (mnie sie na ten przyklad
> udalo :)).
Guzik prawda! Mam tego Epox'a i wyjscie SPDIF oczywiscie jest na plycie -
jedyne czego potrzeba to odpowiednio zrobionego sledzia, ktory mozna samemu
zrobic albo kupic gotowy np. na Allegro. Nie mozna wiec mowic, ze nie ma
wyjsc cyfrowych skoro sa!

> Do domowych zastosowan wystarczajacy (na pewno lepszy od wielu innych
> zintegrowanych). Ciekawie zaczyna sie robic, gdy skorzystamy z cyfrowych
> wyjsc.
Tutaj zgodze sie z przedmowca jednak zapewne predzej czy pozniej autor watku
moze zechciec kupic sobie zestawik glosnikow 4.1 albo 5.1 , a wtedy doceni
SoundStorm :))) .