Likom -- problem...

Autor: DominikM <shemesh_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 11:29:09 MET DST

Witam.

Mam pewien problem. Otóż kupiłem niedawno używany
monitor Likom L7031TD. Wszystko byłoby w porządku,
gdyby nie fakt, że co jakiś czas na ekranie samoczynnie
pojawia się menu OSD. Wygląda to tak, jak gdyby ktoś
trzymał wciśnięty jeden z czterech przycisków znajdujących
się na przodzie monitora.

Po naciśnięciu (czasem kilkakrotnym) któregoś przycisku,
wszystko wraca do normy.

Sprzęt kupiłem stosunkowo tanio, poza tą usterką wszystko
jest w stanie idealnym. Mogę go jeszcze zwrócić -- powinienem?
Co może być przyczyną takiego zachowania?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
/DominikM