Re: RAM DDR

Autor: Butcher <butcher1.wytnij.to_at_gazeta.pl>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 11:29:02 MET DST

> Chcę kupić 512 MB ramu. Mam do wyboru kostki tańsze no name i firmowe
trochę
> droższe. Czy jest róznica w działaniu (wydajnosći itp) między firmowymi a
> niefirmowymi kostkami?

Oczywiscie warto doplacic. Sam niedawno zastanawialem sie nad tym, bo
skladalem nowego kompa, ale teraz juz nie mam watpliwosci - kupilem slynne
Hynix'y D43 na Allegro (za 512 w jednej kosci zabulilem 350 zl, wiec sadze
ze nie tak drogo, noname tez wyniosa Cie min. 250 zl), ale za to na moim
Bartonie 2500+ i Epoxie 8RDA+ puszczonych na szynie 200 MHz, pamieci
spokojnie wyciagaja CL2.5 (choc sa niby CL3) i przechodza calonocnego
Prime95 bez zadnych zarzutow. Na pewno warto brac firmowe! Jesli nie masz
kasy na np. Geil'a to jest jeszcze szereg firm, ktore robia niezle kostki za
rozsadne pieniadze (jak chocby w/w seria D43 Hynix'a - ale tutaj musisz
dobrze trafic! - albo Twinmos czy tez wzglednie Kingston, ale te ostatnie to
nie jest rewelacja do podkrecania, za to niekrecone sa podobno piekielnie
stabilne).